Publikationer
Konferensbidrag (sida 2 av 9)
- Brodin, E. (2017). Varying scopes for doctoral students’ creativity in four disciplines.
- Larsson, M., Mårtensson, K., Price, L. & Roxå, T. (2017). Constructive friction? Exploring patterns between Educational Research and The Scholarship of Teaching and Learning. Transforming patterns through the scholarship of teaching and learning : The 2nd European Conference for the Scholarship of Teaching and Learning, 161-165.
- Lindberg-Sand, Å. (2017). From the administration into a discipline : Hazards in the institutional re-classification of a SoTL-community of academic developers. Building an academic field of professional inquiry?.
- Lindberg-Sand, Å., Frisk, H. & Johansson, K. (2017). The ambiguous space for recognition of doctoral supervision in the fine and performing arts.
- Roxå, T., Larsson, M., Price, L. & Mårtensson, K. (2017). Constructive friction? Charting the boundary between Educational Research and The Scholarship of Teaching and Learning.
- Sonesson, A. & Edgren, G. (2017). Investigating the space for research and learning within doctoral education in medicine.
- Albertyn, R., Brodin, E., Claesson, S., Frick, L. & McKenna, S. (2016). Reflections on learning during the doctoral research trajectory.
- Bergqvist Rydén, J., Mårtensson, K. & Hetherington, L. (2016). Betygskriterier : en grund för kvalitativ och rättssäker bedömning. Ett rundabordssamtal initierat av projektgruppen för betygskriterier inom HT-fakulteterna.
- Bergqvist Rydén, J., Mårtensson, K. & Santesson, S. (2016). Att formulera skriftliga betygskriterier: Bedömarkompetens och praxis på pränt.
- Borg, M., Kopsch, F., Roxå, T., Stankovski, P. & Svensson, J. (2016). Autonomy in PhD-education – Supervising for Independence. I Andersson, R. & Tempte, L. (Red.) LTHs 9:e Pedagogiska Inspirationskonferens (pp. 9-13). LTH, Lund University.
- Frick, L., McKenna, S., Albertyn, R., Brodin, E. & Claesson, S. (2016). Being a scholar in the 21st century : The role of the doctorate in preparing early career academics.
- Larsson, M. & Håkansson, S. (2016). Quality enhancement through the introduction of SoTL : From tips and tricks to a scholarly approach.
- Olsson, T., Roxå, T., Andersson, R. & Ahlberg, A. (2016). How Learning Processes are Described and Analyzed in Teaching Portfolios - teachers' storytelling revealed.
- Sonesson, A. & Edgren, G. (2016). Forskarutbildning på forskningens villkor : spänningar, motsättningar och anpassningar.
- Sonesson, A. & Elmgren, M. (2016). Spänningar i forskarutbildningen till följd av formalisering och ändrade forskningsvillkor.
- Bergqvist, J. & Mårtensson, K. (2015). Att formulera skriftliga betygskriterier : bedömarkompetens och att sätta praxis på pränt. LU:s femte högskolepedagogiska utvecklingskonferens, 26 november 2015. Lund University.
- Bergqvist, J., Mårtensson, K. & Santesson, S. (2015). Att införa skriftliga betygskriterier : en pedagogisk satsning vid Humanistiska och teologiska fakulteterna vid Lunds universitet.
- Elmgren, M., Larsson, M., Sonesson, A. & Fjellström, M. (2015). Enhancing Scholarship of Teaching and Learning through a national journal – challenges and possibilities.
- Frick, L., Albertyn, R., Brodin, E., Claesson, S. & McKenna, S. (2015). The Role of Doctoral Education in Early Career Academic Development.
- Ljungqvist, M. (2015). Nya perspektiv på genomströmning i nätbaserade utbildningar. Proceedings : LU:s femte högskolepedagogiska utvecklingskonferens, 26 november 2015.
- Elmgren, M., Forsberg, E., Lindberg-Sand, Å. & Sonesson, A. (2014). Doctoral education shapes the academy – what shapes doctoral education?. ICED 2014. Educational Developments in a Changing World: Abstracts, 274-274.
- Frick, L. & Brodin, E. (2014). Developing expert scholars: The role of reflection in creative learning.
- Frick, L., Brodin, E. & Albertyn, R. (2014). The pedagogy of doctoral supervision: conceptualising the quality of the student-supervisor relationship.
- Mårtensson, K. & Larsson, M. (2014). From individual to collegial – the local impact of project-based teacher training programmes.
- Marie, E., Ossiannilsson, E., Neljesjö, M. & Jansson, M. (2014). IMPOER Implementering av öppna lärresurser i sjuksköterskeprogrammet. Högskolan Dalarna. [Host publication title missing]. NU2014 Umeå.