Publikationer
Konferensbidrag (sida 4 av 9)
- Holmberg, R., Larsson, M. & Svensson, P. (2012). Leading in the cage: Managing the tension between reality and employee surveys.
- Larsson, M. & Mårtensson, K. (2012). Using teaching and learning projects as a way to integrate SoTL into an institutional culture.
- Larsson, M. & Mårtensson, K. (2012). Using teaching and learning projects as a way to integrate SoTL into an institutional culture.
- Lindberg-Sand, Å. & Edgren, G. (2012). Något har förändrats. Frågan är bara vad? Om Bolognaprocessens inverkan på läroplanskulturen i två svenska yrkesprogram.
- Ljungquist, M., Ossiannilsson, E., Landgren, L. & Forsberg, Å. (2012). Mötesplatseer för dialog, erfarenhetsutbyte och förädling av goda ideér kring studenters webbaserade lärandemiljöer.
- Ljungquist, M., Ossiannilsson, E., Landgren, L. & Forsberg, Å. (2012). Mötesplatser för dialog, erfarenhetsutbyte och förädling av goda idéer kring studenters webbaserade lärandemiljöer. NU2012. Göteborgs universitet, Chalmers Tekniska högskola.
- Ossiannilsson, E. & Auvinen, A. M. (2012). Identification of stakeholders for quality assurance of open educational resources (OER). I Flate Paulsen, M. & Szucs, A. (Red.) [Host publication title missing] (pp. 68-68). EDEN.
- Ossiannilsson, E. & Creelman, A. (2012). OERopoly: collaboration, communities and teh context of academic practice.
- Ossiannilsson, E. & Creelman, A. (2012). OERopoly: collaboration, communities and the context of academic practice.
- Ossiannilsson, E., Bacsish, P., Hellström, M. & Hedrén, A. (2012). International benchmarking - the distance learning benchmarking club. [Host publication title missing], 91-91. NGL2012.
- Roxå, T. & Bergström, M. (2012). Student evaluations of teaching (SET) can counteract the development of teaching.
- Ahlberg, A. & Sonesson, A. (2011). Doctoral learning and supervision.
- Bergström, M. & Roxå, T. (2011). Lärares upplevelser av kursvärderingar.
- Borell, J., Irhammar, M. & Larson, L. (2011). Att arbeta med obligatoriska frågor i kursvärdering och kursutvärdering. I Irhammar, M., Amnér, G. & Adell, H. (Red.) Proceedings - Lunds Universitets pedagogiska utvecklingskonferens: Motivation, kreativitet och lärande (pp. 73-75). Lund University.
- Brodin, E. & Frick, L. (2011). The Relationship between Critical and Creative Thinking : A Theoretical Framework for Postgraduate Educational Practice.
- Holmberg, R., Larsson, M. & Svensson, P. (2011). Measuring and organizing: The employee survey as a performative device.
- Larsson, M., Holmberg, R. & Svensson, P. (2011). Managing the employee survey: Leadership as negotiation of complexity or The art of leading in the cage.
- Larsson, M., Olsson, T. & Anderberg, E. (2011). Researching the change in the Scholarship of Teaching and Learning through portfolios and conference contributions: An institutional reflection.
- Lindberg-Sand, Å. & Sonesson, A. (2011). Bedömning av examensmål i forskarutbildningen.
- Lindberg-Sand, Å. & Sonesson, A. (2011). Learning Outcomes in Doctoral Education – Achieved and Assessed?.
- Ossiannilsson, E. (2011). Benchmarking e-learning in higher education and beyond. Proceedings, ICDE. ICDE.
- Ossiannilsson, E. & Creelman, A. (2011). Quality improvement of the use of OER in higher education - challenges and consequences. I EADTU, E. (Red.) [Host publication title missing]. EADTU.
- Ossiannilsson, E. & Landgren, L. (2011). Kvalitetsområden för gränslöst lärande.Erfarenheter från tre benchmarkingprojekt rörande e-lärande vid Lunds universitet. NU2010, 1-11. NU2010.
- Ossiannilsson, E., Forsberg, Å., Landgren, L. & Ljungkvist, M. (2011). Behövs en samlad strategi för e-lärande vid Lunds universitet?.
- Sonesson, A. & Ahlberg, A. (2011). Scholarship of teaching and learning at the highest level? Experiences from a study program for doctoral supervisors.