Publikationer
Konferensbidrag (sida 8 av 9)
- Lindberg-Sand, ?. & Olsson, T. (2006). Sustainable Assessment in Engineering Education – critical features of the examination process. [Host publication title missing]. Lunds Tekniska Högskola (LTH).
- Lindberg-Sand, ?. & Olsson, T. (2006). Towards Sustainable Assessment in Engineering Education – Critical Features of the Examination Process. [Publication information missing].
- Lindberg-Sand, ?. & Sonesson, A. (2006). Compulsory higher education teacher training in Sweden; Development of a national standards framework.
- Lindberg-Sand, ?. & Sonesson, A. (2006). Development of Compulsory Higher Education Teacher Training – An endeavour included in the second cycle of the Bologna process or as informal in-door staff development or both? The case of Sweden in comparison with other Nordic countries.
- Mårtensson, K., Olsson, T. & Roxå, T. (2006). Scholarly Dialogues and Significant Networks - the Cradle of Scholarship of Teaching and Learning (SoTL). [Publication information missing].
- Mårtensson, K., Olsson, T. & Roxå, T. (2006). Scholarly Dialogues and Significant Networks for Educational Development. I Fanghanel, J. & Digby, W. (Red.) International Conference on the Scholarship of Teaching and Learning. Proceedings 2005 and 2006 (pp. 235-239). Centre for Educational and Academical Practices, City University, London.
- Mårtensson, U., Pilesjö, P., Larson, L. & Antman, L. (2006). Leonardo E-GIS project and the Lund University LUMA-GIS Master’s Program, 2002-2005: Development and Implementation.
- Pelger, S. & Ahlberg, A. (2006). Undervisnings- och forskningsmeriter: två sidor av samma mynt. LTH pedagogisk inspirationskonferens. LTH.
- Roxå, T. & Mårtensson, K. (2006). Significant Networks for Educational Development. [Host publication title missing]. Lunds Tekniska Högskola.
- Sonesson, A. & Lindberg-Sand, ?. (2006). Compulsory higher education teacher training in Sweden : a nucleus for sholarship of teaching and learning.
- Larsson, M. & Svensson, M. (2005). Tools for thinking together. How students learn about system dynamics.
- Lindberg-Sand, ?. (2005). Examinations as enacted views of knowldge: Internal development versus external demands in Swedish higher education.
- Lindberg-Sand, ?. (2005). Examinations as enacted views of knowledge - A theoretical approach to examination systems and their impact on students' and teachers' work in Higher Education.
- Lindberg-Sand, ?. & Olsson, T. (2005). Analysing examination processes as conditions for students’ and teachers’ work in higher education. [Publication information missing].
- Lindberg-Sand, ?. & Olsson, T. (2005). Examinationsprocesser i högre utbildning - brytpunkter i mötet mellan studenters lärande, lärares bedömningsarbete och det formella examinationssystemet. I Järnefelt, J. (Red.) Proceedings (pp. 159-169). Karstad universitet/Rådet för högre utbildning.
- Lindberg-Sand, ?. & Olsson, T. (2005). Sustainability and survival – analysing examination processes as conditions for students’ and teachers’ work in higher education. I Järnefelt, I. (Red.) [Host publication title missing] (pp. 159-169). Utvecklingskonferensen för högre utbildning.
- Lindberg-Sand, ?. & Olsson, T. (2005). Utformning av examinationssystem - konsekvenser för studenternas studier och lärares arbete.
- Lindberg-Sand, ?. & Olsson, T. (2005). Utformning av examinationssystem - konsekvenser för studenternas studier och lärares arbete. [Host publication title missing]. Lunds Tekniska Högskola.
- Lindberg-Sand, ?., Sonesson, A., Lörstad, B., Gran, B., Gustafsson, N., Järnefelt, I. & Lundkvist, H. (2005). Pedagogisk utbildning för högskolans lärare : Pilotprojektet vid Lunds universitet 2002-2005. Resultat, förslag och sedan?. Proceedings 2005 : utvecklingskonferensen 16-18 november i Karlstad, 183-192. Lund University.
- Mårtensson, K. & Roxå, T. (2005). Scholarship of Teaching i ett utvecklingsperspektiv. I Järnefelt, I. (Red.) [Host publication title missing]. UCLU - Lunds universitet.
- Roxå, T. & Mårtensson, K. (2005). Educational developers: A strategic community. Higher education in a changing world. Higher Education Research and Devlopment Society of Australasia.
- Roxå, T. & Mårtensson, K. (2005). Strategisk pedagogisk utveckling – en diskussion om ett kunskapsområde. I Järnefelt, I. (Red.) [Host publication title missing]. UCLU - Lunds universitet.
- Roxå, T., Mårtensson, K. & Cox, M. (2005). What Initiates and Enables Becoming a Scholarly Teacher and SoTL?. [Host publication title missing]. City University: London, UK.
- Sonesson, A. & Mårtensson, K. (2005). Strategi, utveckling och utvecklare - teoretiska perspektiv och erfarenheter.
- Sonesson, A., Mårtensson, K. & Roxå, T. (2005). Pedagogisk utbildning i ett utvecklingsperspektiv. I Järnefelt, I. (Red.) Utvecklingskonferensen för högre utbildning 2005. UCLU - Lunds universitet.